Nurasel
Herkese merhaba
Adetime 2 gün kala beta hcg değerim 148 çıktı. 2 gün sonra 430. Araya 1 hafta girdi test yaptıramadım. Sizce pazartesi doktora gittiğimde kese gözükür mü? Bir de kahverengi lekeniz geldi mi hiç?
Usakli64
Hayirli olsun. Evet lekelenme geldigi icin düşük tehditi olarak degerlendirildi ve prolutonigne+progestan +istirahat tedavisi başladı dr. Siz de bir dr a görünün lütfen
Mel-sin
Beta HCG 1000-1200 olduğu zaman gözüküyor kese diye biliyorum