bb0606bb ayyyyy nasıl sevindim gebe kalmana. Bak seni çok iyi anlıyorum. Pko olunca gözümüzde büyütüyoruz. Ben düşük hiç duymadım pko olup. Sakın stres yapma. Stres bebeğine zarar verir. Bak ben kistliyim bebeğime hiiiç etkisi olmadı. Sürekli kontrole gidiyorum. Sürekli derken ayda bir 😄 sadece ilk gebelik nedeniyle ağırlarım çok oluyor. Korkuyordum. Hala da ağrım var. Rahim büyüyor. Hemen kötüyü düşünmemek gerek. Hiç korkma kistinden. Bak gebe kalamam diye düşünüp gebe kaldık. Şimdi bebeğimizi koruma zamanı. 14 haftalık gebeyim. Doktorum hiç kistlerimin konusunu bile açmadı. İnterte bakınca zaten her belirtimi düşük yapacağım diye yorumluyordum. Vazgeçtim bakmaktan. Sen de bakma. Tadını çıkar. Lütfen ☺️🌺