Arsel Merhabaaaaaa bugun transferimin 12 günü testim pozitif cıktı iki gün önce fakat bugun inanılmaz bir bel ağrım var normal mi?
Haticeyildiz Arsel hayirli olsun 😊 normal evet adet olucakmissin gibi sancilar bel agrilari goguslerde sisme olabilir yani doktorum oyle demisti bende yasadim aynilarini
BuFi2012 Arsel normal canım. Benim 15. Günüm transfer sonrası ama halen daha ağrılarım oluyo. Özellikle geceleri...
Fgm Arsel merhaba canım gayet normal 32 haftalığım bende çok fazla bel ağrısı yaşadım transferden sonra gebe kaldığımı öğrendikten sonra .. belli bir süre sonra geçer merak etme hayırlısı olsun inşallah 🙏
Arsel Evet var bikaç gündür ama bugun doğrulamadım bile okadar ağrıdı ve transferim oldugundan beri dışarı cıkmadım hiç korkuyorum sanki bişey olcak diye evdeyim sürekli
Arsel Ay çok soru sordum yarın ikinci kez kan vericem katlanmasına bakıcakmış doktor perşembe günü 2266 cıkmıştı sonucum yarım kaç cıkıcak bakalım çift embriyo konuldu bi de kaç haftalıl oldugunu nasıl anlıcam tüp bebekte karışık biraz
Haticeyildiz Arsel doktorun soyler zaten kac haftalik oldugunu yada son adet tarihine gore hesaplayabilirsin