Buskat evet. Geceleri 1 kez kullanıordm. Ozaman bu kadar akıntıyı hissetmiyordum . Şimdi üçe çıkınca işte merak ettim. Korktugumdan deil, öyle olsa çok vesveseliyim hemen hastane gidiyorum bide cok yakın hastane yürüyerek bes dk. Ben arabayla gidiyorum o derece :)
Ama herkeste oluo zaar :)
Anormallik yok 😋