12 gün önce doğum yaptım bebişin 37+2 de sezeryanla doğdu. Geceleri uyanmamaya başladı. Beş saat kesintisiz uyuyor uyandırmaya çalışıyorum üstünü değiştiriyorum altını açıyorum krem sürüyorum burnunu topuzunu sıkıyorum uyanmadı dün gece beş saat sonra kendiliğinden titreyerek elini ağzına koyarak ağlayarak sinirle açlıkla uyandı hemen emzirdim yani anlayacağınız uyanma saatlerini kesinlikle kendisi belirliyor ancak çok acıktığındA uyanıyor ve bu durum beni çok endişelendirmeye başladı normalde iki saatte bir beslemem lazım besleyemiyorum uyanmadınız için bunu deneyimlenen var mı