Merhaba ben sağlıkçıyım saçmalık bu şekilde konuşmaları bile sıkıntı eğer bir sorununuz yoksa yaş dolayı böyle söylenmez 40 yaşından sonra risklidir evet bunun da sebebi Şudur 40 yaşından sonra bebekte bir sıkıntı olabilir derler bu yüzden de 40 SAN önce bitmeli derler mesela annem son kardeşimi 35 yaşında doğurdu maşallah çok sağlıklı şimdi koca adam oldu evin en sağlıklı çocuğu hem kilo hem irilik, hem de zehir gibi kafası var 😂
Yani üzülmeyin bir hastalığınız yoksa kalp, tansiyon, şeker