Dygeymen 16. Haftada normal kontrolümü oldum,hiç bir yasağım kısıtlamam yoktu.Hatta ilişki bile yasak değildi ama biz hiç yapmadık ve hep sakin evde geçirdim.21+5 de ayrıntılı ultrasonum vardı,o zaman yaklaşık 1cm açılma ve 20mm rahim ağzı yetmezliği teşhisi koyuldu.Rahim ağzında ayrıca hunileşme görüldü ki ben bile ayan beyan gördüm çok netti.Bebeğin kesesinin sarkma ve erken doğum riski vardı. Gerekli tetkikler kontroller yapıldı en sonunda 22+5 de serklaj oldum, rahim ağzına dikiş atıldı.Haliyle ağda dahil bir çok şey yasaklandı.
İyi ki de yasağım yok aman iyiyim dememişim hep dikkat etmişiz.