Brlayayse Merhaba arkadaşlar 38 haftalık olduk tam doğumu kolaylaştırmak için ahududu yaprağı çayı onerende var adaçayı onerende bitkisel olduğundan biraz tedirginlik olmuyor değil o yüzden sizden öneri almak istedim.Siz hangisini tüketiniz ve günde kaç fincan tüketiniz?
esredn Brlayayse ahududu ile başladım arada adaçayı da içtim. 39+6 bugün tık yok. Yarın gece suni sancı almak için yatış yapacağım. Bu önerilen şeylerin pek bir bilimsel kanıtı yok. Yoga, pilates topu, hurma, ananas, squat ne varsa yaptım bu arada😂
Brlayayse Tomrishatun muhakkak cnm zaten doğum için çok iyi bnde yiyiyorum ana gunde bir tane çok fazla sevmiyorum çünkü 🤷