Oglum iki hafta önce covid pozitifdi suan iki aylik oldu. Yaklasik on gündür aksamlari cok agliyor zaptedemiyoruz. Ben emziriyorum sonra sütüm az oldugu icin mama veriyorum. Bi ara memeden sonra 150-160cc iciyordu. Sonra 130a düstü, 110a düstü, 90 derken simdi iki gündür 60-70cc anca iciyor. Acaba kendi sütümmü cogaldi doyuyorda mi icmiyor yoksa cocuk hasta birseyi varda istahi mi az anlayamiyorum ya. Gazi cok bu ara sürekli ikiniyor acaba o yüzden mi icmiyor eskisi kadar? Ne yapabilirim? Ebemiz yarin geliyor yarina kadar az icerse birsey olurmu? Ebe görünce iyi kötü birsey der belki ona göre doktora görünürüz diye düsündüm