Fulyakndz 15+3 deyiz Benim le aynı hafta hatta benden sonra hamile kalanların karınları çıkmış ama benimki çok fazla belli değil normal bir durum dite düşünüyorum ne diyorsunuz??
Imasleeper Fulyakndz normaaal inşallahda çok çıkmaz bebeğin sağlıklı olsun yeter napcan davul gibi karnı yeminle karnım önden ben gölgesi gibi arkadan gidiyorum kafayı yicem😂😂
kuzeymomsss Fulyakndz 3 gün sonra 27ye gireceğim yeni yeni belli oluyor o da dar giydiğimde 😂 15 hafta için çok normal ve erken
suslubocu Fulyakndz 15+5 im bariz belli karnım var ilk çocuğumda da böyleydi görenler karnıma hep şaşırıyor benim ki doğumda kocaman oluyor
eymeninannesii Fulyakndz benimde çıktı canım 12 den sonra 15+2 olucaz ikinci gebeligim galiba ikinci gebelikte daha çabuk cikiyo
Because 9+5 haftalığım benim çıktı 😅😅pantalonlarımı ilikleyemiyorum 😅😅iç karınla alakalı eğer iç karın küçükse erken çıkar yok eğer iç karın genişsse geç çıkar göbüş 🥳🥳
Ezoo35 Ben 14+0 göbeğim baya çıktı valla şaşkınım 🤣 ilk gebeliğim zayıf biriyim ondan sanırım ve iç karnımın geniş olmamasına üzüldüm 🥴🥴
dilara_cinar99 Fulyakndz 34 haftalık hamileyim karnım bağımsızlığını ilan etti bana göre ama cevremdekiler çok aşırı çıkmamış diyorlar 😁
Meri3220 Fulyakndz 25 haftalık hamileyim hala hamile olduğumu anlamıyor birde öğrenince şaşırıyorlar 😅