Merilva okuyunca icim rahatladı resmen vefa hanım hakkinda cok kötü seyler yazabilirim, sadece bende degil baska bir arkadasimda farklı zamanda gitti aynı tlfn mevzusunu yaşadı. Gidem arkadaşıma bebeginin neredeyse 5 hafta geri oldugunu soyledi ulturasondan 😯 medipole gecis yapınca gayet normal zamanda olduğunu öğrendi. Farklı hastaneler doktorlar deneyimledim, ulturason cihazinin sadece fotoğraftan ibaret olmadığını aradaki farklı cok iyi anladım. Vefa hanım surkeli canimcim diye konuştu ama bn bunu nedense tatlı dil olarak anlamadım cogu yerde okuduğum kadarıyla bu konuşma tarzından dolayı övüyorlar 🤔 medipolda zeynep elmalı, Zeynep alcoktekin iyi doktorlar degerlendirmek isterseniz