Ayseeel Ben de aynı durumdayım şuan hamileyim normal dogumu denicem, gebe okuluna kayit uaptim gidicem bakalim. sezaryen sonrasi 2 yıl ara vermek gerekiyor ama ne yazikki çoğu doktor yanaşmıyor devlette zeynep kamil yaptırıyor.Normal dogum yapabilirsiniz cok örnek var