Sena-54 Kızlar ben bugün 21. haftama girdim ve iştahım çok açıldı ama çok sağlıksız yemeye başladım hep canım çikolata istiyor siz ne yapıyorsunuz böyle durumlarda cildim çok bozuldu çok üzülüyorum, günde kaç defa asitli içecek içiyorsunuz?
funnymummy Sena-54 asitli içecek normalde de içmezdim çok nadir ama çikolataya felan bende dayanamıyorum 😉
Poyrazin_annesi 37 haftama gırcem hep saglıksız beslendım. Kokorec mıdye salam sosis aklına ne gelırse yedım😂 hatta gebelık sekerım cıktı ama tatlıdan vazgecemıyrm
Sena-54 Ben günde bir defa asitli içecek içmeye çalışıyorum ama çikolatadan dediğin gibi vazgeçemiyorum ya😢 Buda hemen cildime vuruyor çocuğa zarar veriyorum diye korkuyorum
Deletedmom623737 Sena-54 Valla sigara içen bile var yavrum ya düşünme bu kadar hatta şimdi kalkıp kahve yanına çikolata koyucam ksdksk Pek umursamıyorum doktorum gayet sağlıklı bebeğin dedi çok şükür doguma da az kaldı zaten
Deletedmom727271 Gebelik şekeriniz yoksa istediğinizi yiyin fazlası her zaman zarardır tabi. Sakatat ürünlerden uzak durun ama. Kola bazen benimde canım istiyor içiyorum aşırıya kaçmamak şartıyla. Hani canınız istediğinde aşırıya kaçmamak şartıyla yiyin için. 😊
Sena-54 Şeker testini iki hafta sonra yaptıracağım ama zannetmiyorum sadece chocolatayı çok canım çekiyor Deletedmom727271