Imasleeper sudee17 evet hamilelikle birlikte baş gösterdi ☹️ Eutrox muydu neydi o haptan kullanıyorum
Aslhn-06 sudee17 benimde iki hamileliğimde de çıktı hamilelik arası muayene gittiğimde doktor ilaca gerek yok dedi ama şimdi yine varmış sonraki muayenemde tekrar soracam doktora
Hasonoral Benim de 3.64 çıktı doktor 1 ay aonra tekrar kan tahlil yaparız kontrol altına alırız dedi inşallah yükselmz
Askna sudee17 Benim de 5 ti sonra kendi kendine 4 oldu ilac kullandım 6 oldu çok saçma ama doktor devam et ilaca dedi şimdi devam ediyorum doğuma da 2 hafta kaldı