Feyza1908- Kızlar normal doğum olsun sezaryen doğum olsun, fotoğrafçı tuttunuz mu doğumunuzda. Fikirleriniz, önerileriniz veya fotoğrafçı tuttuysanız deneyimleriniz neler ☺️
Poyrazin_annesi Ben tutmadım ama doktorumdan rıca edıcem amelıyathanede 1 resım cekebılırmısınz dıye ınsalah kabul eder 😅
Feyza1908- Poyrazin_annesi acaba doğumhane de yada ameliyathane de söylesek çeken hemşire falan olur mu yaa😅
Poyrazin_annesi Feyza1908- valla bnde merak edıyrm . 😂 devlette kabul etmezler bnce . Bn özele gıdıyrm ama yınede içimde kabul etmezler dıye bı his var
Feyza1908- Poyrazin_annesi özelde kabul ederler bence. Keşke hastanenin fotoğrafçısı olsa da çekse yaa😅