inci_bebek06 Ağustos ayında Lokman hekim Ankara Sincan hastanesinden doğum paketi almıştım. 6500 lira fotoğraf çekimi yanında dağıtılacak şerbettir vs. Falan her şeyi dahil olarak suan icin fiyat nedir bilmiyorum. Detaylı usg tüm test tahliller dahil. Kardiyoloji ve diyetisyen muayeneleri de ücretsiz olarak faydalanabileceğim söylendi. Çok şükür gerek olmadı. 10 muayene hakkı var bu süreç boyunca da. Doktor tavsiyesi olarak da kesinlikle Prof. Dr. İbrahim Alanbay tavsiye ediyorum. Araştırabilirsiniz. Ben çok memnunum kafamda soru işareti bırakmıyor çok ilgili bi doktor, sizi üzecek şekilde de degil. Doğum konusuna gelince bazı hastaneler normal doğum da olsa sizi sezeryana zorluyormuş ekstra para alabilmek için. Doktorum bunu bizzat söyledi. Ve kesinlikle sağlık icin endişe edilecek bi durum söz konusu değilse normal doğum planlıyoruz ve bu şekilde yönlendirdi beni. Umarım faydası olur araştıranlar icin de. Sadece özel degil devlet hastanesinde de bu sekildeymis bıçak parasi alabilmek için sizi gerek olmasa bile sezeryana zorluyorlarmış. Etrafımda dinlediğim bi kaç arkadaşımdan da bunu teyit ettim ne yazık ki. 😱 hepiniz sağlıklı bi şekilde insallah bebislerinizi kucağınıza alırsınız minnos anneler. 🍀🌻