Melekk12 La_Liberte bakalım ya hayırlısı ikisinden de var çok şükür. hic bu kadar merak etmemiştim diğerlerinde bunda bu uygulamayı keşfettim çok etkiliyor bu uygulama insanı yaaaa 🤣🤣
Yusufilknur14 Kızlar iyi günler ben 12.haftamı bitirip 13e giricem özelde renkli ultrason bakıldımda doktor yüzde 80 75erkek dedi ama Bi diğer haftalar değişir mi
La_Liberte BIR_SIYAH__HIAYESI63 çok anladığım söylenemez kafası netse bi bakıyorum 🙈 ama sizinkini erkeğe benzettim 😍
Melekk12 Bir_abla baktım kuzum basta kız sonra erkek demişsin simdi de son kararın kız 🤣🤣 hayırlısı olsun inşallah yazacam salı günü detaylı da öğrenmeme gibi bi durum olmaz heralde 🤣
Melekk12 di-ma valla senin ki karşıma hep cikiyor ama bilemedim kuzum ya bilsem zaten yorum yapardım diğer postlardada