Afro-dit ben sürekli sağıma yatarım basindan beri sagima yatıyorum soluma cok nadir yatarım sola yatinca kan akışım cok hizlaniyor ve kalp çarpıntısı yapıyor nefes alamıyorum bu yüzden sagima yatıyorum 38 haftalığım bisey olmadi gayet sağlıklı bebegimm sırt üstü haric zaten istesende belli haftadan sonra sırt üstü kalamiyorsun bu yüzden sag yada sol ne tarafta rahatsan oyle yat