Betulicipek27 Ulkermadn benimde tansiyonum yüksek çıkmıştı doktorum o yüzden 32 haftalikken tedbir amaçlı vurdurmuştu. 4 doz oluyor ama 2 doz bir gün 2 doz da bir gün yaptılar 24 saat arayla
Ozge Ulkermadn etiketler post başlığı ve içeriğine göre düzenlenmektedir. Ne başlıkta ne de içerikte çoğul gebelik ile ilgili bir şey belirtmediğiniz için çoğul gebelik etiketiniz kaldırılmıştır.
ebruu19 Ulkermadn Hayır 4 tane iğne varya 2 tanesini karıştırıp 1 iğne yapıyorlar 24 saat sonra diğer 2 iğneyi karıştırıp yapıyolar
mmerveecetinkayaaa Ulkermadn bende 26 haftaya gircem pazartesi bende sorayım doktoruma öğrendiğim iyi oldu