Kendi deneyimim değil ama yeğenlerim için avent biberon ve emzik fayda saglamıstı ve en iyisi diye biliyorum kendi bebeğim içinde onları aldım…umarım emziği özellikle tutar..kimi bebek icin en iyi markada farketmiyo ama daha basit biseyi tutmak istiyolar…bende hem avent var hemde yedekte normal emzikler var:)