Kızlar benim kese büyümedi. Az çok postalardan tahmin edersiniz. Lekeler vardı kesildi. Doktor Cumaya kadar düşürüsrsn zaten küçük kendisi düşer dedi. Bu arada 6+3 üm. Ama kanama yok, ağrı yok. Artık ya düşsün ya alınsın piskolojik iyi hissetmiyorum. Sizlerde de böyle tuaf birsey oldu mu ? Kanama resmen yok.😑Napabilirim artık.