Ustaoglu Gebelikte 22. Haftadayım sanki akıntım sulu geliyor gibi iç çamaşırımı nemlendiriyor (çok yoğun bir ıslaklık değil) doktor kontrolüme daha 6 gün var. Aranız da böyle durum yaşayan var mı ? Normal mi?
cgnduru Ustaoglu canım ben 9 haftaligim ilk zamandan beri akintim farklı af edersin yumurta akı gibi ve daha koyu kilodumda ıslaklik oluyor akıntıyla beraber geliyor…
Adileeselvi Ustaoglu aynı şeyi kaç gündür bende yaşıyorum canım birden su gibi akiveriyo dikkat ettim kendime bu bir kaç gündür de yeşile döner gibi ama aşırı su içiyorum bende randevumu erkene çektim doktoruma danisacagim enfeksiyondan da olabilir miş
Renginveannesi_ Ustaoglu canım 18.haftamdayim benimde şuan öyle bende anlamadım ya iç çamaşırımı birazda olsa ıslatıyor 🤲🏻 benimde kontrolume var insllah ciddi bir sorun değildir 😔
Burcutasan Ustaoglu bende tam 22 haftalığım aynı durumdayım sanki az az işiyormus gibiyim idrar yolu enfeksiyonu yaparmış böyle
Tuncer_bebek Şimdi doktorumdan bu sebebten çıktım 25 haftalığım fazla su içmekten idrar kaçırıyor olabilirsin dedi alttan kontrol edip duyuma baktı bir sıkıntı yok benimkinin ama an arayıp erkenden gidebilirsin kontrole
SerraveAnnesii Benimde o haftalarda öyle oluyordu su gibi geliyordu arada oluyor 35+2 haftadayım. Doktorum normal dedi su gibi akıntılar gelebilir dedi. Ama için rahat etsin diye yine de doktoruna bir sor
Tuncer_bebek melekkizim_00 spekulum ile baktı canım sonra ultrasonla baktı bir sıkıntı yok çok şükür na bugün bildiğin suyum geldi sandım öle bir su geldi
Zeysamm Evet kızlar ya 17+5 benimde öyle iç camasırımda ıslaklık ve beyaz akıntı oluyor . Korkuyorum da 😔
Esraema Merhaba kızlar ben de şuan öyle bir sorun yaşadım iç çamaşırım su gibi ıslanmış çok tedirgin oldum daha var kontrolüme 18+4 günlüğüz fikri olan var mı
Renginveannesi_ Esraema benim bu hafta içinde 3 defa felan oldu yani belli akıntı olduğu ama kokusu yok kaşıntım agrimda yok, tahlillerimde iyi çıkmıştı enfeksiyonda yok, zorda olsa bol bol su tüketiyorum ondan mı acaba bilmiyorum ki 🥴🥴
Esraema Renginveannesi_ doktorumla görüştüm takip edelim haberleşiriz dedi ama çok tedirginim çamaşırım ve kıyafetim ıslaktı ilk defa böyle oldu umarım bebeklerimiz sağlıklıdır 🙏🙏
Ozlem2206 Ustaoglu ben 25.haftalardan sonra yaşamaya başladım onu sanırım bebek büyüdüğü için idrar torbası tam boşalamıyormuş oturma anında falan çıkıyor istemsiz tırnak kadar falan ıslaklık oluyor çamaşırı sık değiştirmek gerek enfeksiyon olmaması için
Ustaoglu Geçen hafta ki kontrolde enfeksiyonum olduğunu söylemişti doktorum ilaç kullandım fakat ıslaklık beraberinde kasık altlarımda aşırı derece de ağrım var bugün akşam girdi ağrı nefes alırken bile batma yaşıyorum çok acı veriyor saatlerdir geçmedi