Ecemselmaarslan Kızlar aranızda progestan kullanan var mı ben kullanıyordum ama doktor artık bırakabilirsin dedi acaba bırakınca bir sıkıntı olur mu sabah akşam alıyor dum
Sjana Ecemselmaarslan bende kullanıyodum bıraktım bir sıkıntı olmadı çok şükür kaç haftalık şu an bebek ?
MTugba Ecemselmaarslan ben hala devam ediyorum bir hafta sonra kontrolüm var o zaman bakalım dedi. Gerek kalmazsa bıraktıracakmış. Ben üç ay progeston fitil kullandım bırakınca kanamam geldi o yüzden şimdi progeston hap verdi. Bakalım be olacak.
cgnduru Ecemselmaarslan ilişki sonrası kanama yasamistim öyle başladım hala devam ediyorum 2 kutu vermiş banada bitene kadar kullanicam sanırım doktora gidince sorucam bakalim… doktorun birakmani söylediyse eğer vardır bir bildiği ❤