Burcin1706 Merhabalar şuan haftam 37+4 henüz hiç sancım olmadı belimde fıtık var onun dışında kilom 98 ve gebelik şekerim var insülin kullanıyorum sizce doğumum sezeryanmı olur normalmi doktorum henüz bişey söylemedi