nevermind bunu söylemesi için çok erken di mi ben 29 da gittiğimde doktorum bu konuda hiç böyle olumsuz konuşmadı bebegin pozisyonu değişmemiş ama daha erken zamanımız var normal bu durum değişir gibisinden konuşmuştu hiç öyle sezaryen vs olr da demedi şaşırıyorum bazen benim doktorum mu çok rahat kadın diğerleri mi sezaryene hevesli anlamadm