Jan91 Bazi insanların karni büyümezken, bazilarinda daha büyük görünür haftasina göre, bende büyük gorunuyor, internette arasitrdim ama tam olarak sebebini bulamadim, bir çok nedeni ola biliyor tabi, siz bi yerde okudunuz mu yada duydunuz mu sebebi ne?
MerveeD Jan91 6 bucuk aylıgım benımde cok az bellı gören cınsıyetı belli mi dıyor ve cok fazla aşagıda neden bende bılmıyorum karın için geniş dıyorlar ama neden Asagıda 😏🙄
Meri3220 Jan91 hani derler ya kiminin iç karnı geniş olur kiminin dar olur diye doğruluk payı nedir bilmiyorum ondan olabilir belki
Ozge Jan91 iç karnın dar veya geniş olmasıyla alakalı. Ablamı 3 aylıkken 6aylık sanıyorlardı. Arkadaşımı da 7aylıkken 4aylık sanıyorlardı.
Jan91 MerveeD ola bilir bende beli ince olanlarda Yukari ya doğru buyurmuş, eskiden belim inceydi, su an karnim baya büyük gorunuyor 😳
aysnrsvs MerveeD aşağıda olması daha iyiymiş ilk hamileliğimde asagidaydi sadece haftami bilmeyenler doğum yakın mi diye soruyordu kasık ağrım oluyordu bu hamileliğimde yukarda nefesimi kesiyor mideme aşırı baskı oluyor yesem de yemesemde tıka basa dolu hissediyorum kendimi
MerveeD aysnrsvs evet herkes oyle soyuluyor yukarı cıkınca cok baskı oluyor dıyor ama benımde cok kasık agrım oluyor
Almila44 Bi anormallik yok bence hamileyiz ama şöyle bi durum var iç karnı büyük olanlar benim ablamın karnı çok küçüktü doktor iç karnın büyük demiş benim karnımda büyük şuan 32+1 keşke benimde iç karnım büyük olsaydı
Ceylin680 Jan91 bence bebeğin tutunma yeri ile alakalı benim ilk kızimda hamileyken kimse inanmıyordu .şimdi karnım çok büyük daha 3 aylıkken yürümeye ciktim komşular hep eşime hayırlı olsun eşiniz hamile mi diye sormuşlar di.29 haftalık hamileyim karnı benim gibi olanlar şuan 35 haftanın üstünde
Mrvnehir208 5 aylık oldu kizim bende karin filan yok valla hiç belli olmuyor bu kişiden kişiye değişen bisey benim ic karnim geniş öyle dediler ondan bunun bebeğin gelisimiyle de ilgisi yok benim diğerleri de karnım çok küçüktü ama çocuklarım iri doguyor
zeynepp1 Jan91 benim kızımda karnım hiç yoktu 8 9 ayda artk net hamileligim belli ediyordu ikimci bebişmde ise aniden çıktı şuan 27 haftalığım 9 aylık gibi duruyor
Deletedmom62627 Jan91 iç karnım dardı, bebeğim çok büyüktü ve suyum da fazlaydı devasa bir karnım vardı, sonuç; göbek fıtığı
asel35ece Jan91 29 30 hafta olana kadar her gören 3 4 aylık var mı diyodu ama şu son 2 haftadır bi anda büyüdü sanki karnım. Bana hep senin iç karnın geniş demek ki dediler. Ama bence amniyo sıvısı miktarı bebeğin gelişimi vücut yapın vs vs birçok etkisi olan şey var gibi geliyo bu karın büyüklüğü konusunda. İlk kızım karnımda çok gelişkin bi bebek değildi ve karnım çok fazla yoktu ilk kızıma göre bu sefer bebeğin kilosu daha iyi ve bu sefer karnım daha büyük ya da bana öyle geliyo bilmiyorum