Hanımlar merhaba son adet tarıhım 8 Ocak 7 şubatta beta hcg degerım 681 çıktı ertesı gün doktora gıttım kese yoktu 9 şubatta tekrar kan verdım 1384 çıktı bugün kese için çagırmıstı karından ultrasonla baktı goremedı vajınal bakalım dedı baktı gene goremedı kan istedi tekrar verdım bugün de 1761 çıktı neden görülmemiş olabılır kese . İlk kontrolde rahım kalınlığı vs çok güzel rahım içi gebelık demişti bugün de dış gebelık olabılır belkı dıyor sinir oldum doktora