Merhaba arkadaşlar. Şuan son adet tarihine göre 8 hafta 6 gunluk hamileyim. 2 gun önce hastaneye gittim ama kalp atısını duyamadık. Ve ilk keseyi gördüğümüz(02.02.22) zaman 8 ml idi 2 gun önce (10.02.22) 11.42 ml olms kese sadece 3 ml buyumuş. Dr biraz yavas büyümus dedi. Haftaya bi daha kontrole çagırdı. Kalp atısını tekrar duyamaz isek sağlıklı bir gebelik değilmiş. Sizlere sorum basına böyle bişy gelipde daha snradan sağlıkla gebeliği ilerleyen oldu mu ? Bu 3.gebeliğim. 2 bebeğimi kaybettim ve suan çok korkuyorum…