Hehdhshh Kızlar merhaba Kahramanmaraş ta özel hastane olursa daha iyi olur önerebileceğiniz kadın doğum doktoru var mı kimi tavsiye edebilirsiniz
ayse-huseyin16 Hehdhshh forumda böyle bi post var aslında sizi oraya etiketlemeye çalışayım oradan bilgi alabilirsiniz 🌸
Sevvaldmrc Hehdhshh Semih Yancar’a gidiyorum,Önder Ercan beyi de çok tavsiye eden oluyor ama hiç gitmedim
Twinmama46 Hehdhshh ben size Süleyman murat bakacak a gidiyorum gerçekten Babacan tavırlı ve size gerçekten dürüst bir şekilde herşeyi anlatır maddi yönlerden yada diğer her türlü ama kliniğe gitmeniz gerekiyor eşiyle birlikte çalışıyorlar bi araştırın yinede
Badenin_annesi Sevvaldmrc Semih yancar için çok paracı diyorlar ben gitmedim ama giden arkadaşlarımın çoğu çok paracı olduğunu söylüyorlar
Sevvaldmrc Badenin_annesi 18 haftalığım şuana kadar muayene ücreti dışında ücret vermedim bence tüm ozeller öyle bakalım Doğum süreci falan ücretler nasıl olacak
Badenin_annesi Sevvaldmrc haklısınız burda Semih yancarla ilgili forum okumuştum çok etkilendim denk gelirse okuyun lütfen
ayse-huseyin16 Sevvaldmrc 17. Haftama kadar sanırım Semih yancara gidiyordum çok övüldü çevremde bunun üzerine gitmeye karar vermiştim fakat gerçekten paracı bi hastane düzenli olarak kontrollere gidemedik 2 defa maddi açıdan sıkıntı olduğu için beni ve eşimi çok kötü bi şekilde azarladı resmen aynı gün doğum ücretini sorduk dediği “normalde doğum ücretimiz 3000-3500 arası değişiyor ve yılbaşından sonra fiyatlar güncellenecek ama siz düzenli muayenelere gelen hasta olmadığınız için max ücrete tabii tutulacaksınız” o muayeneden önce de sert bi şekilde 2 kere azarlamıştı ama ben takmamıştım en son muayenede böyle olunca bizde hastanemizi değiştirdik.
Sevvaldmrc ayse-huseyin16 hadi ya gerçekten şaşırıyorum acaba biz düzenli olarak gittiğimiz için mi bu şekilde geliyor ilgisi dediginiz gibi fiyatlar ama pahali ama aşırı derecede övülünce çevreden o şekilde gitmeye başladım öyle bir durumda tabi ki bende değiştiririm doktorumu
sedaemlik Vatan hastanesi Mehtap Bayrak Gizir ,, kesinlikle tavsiye ediyorum çok memnunum çok ilgili bir doktor 36.ci haftamdayim en başından beri gidiyorum daha önce de kürtaj olmuştum ilgisini çok beğendiğim için bırakmadım 🙏
ayse-huseyin16 Sevvaldmrc ya birde ben enerji uyumuna aşırı inanıyorum belki çok iyi bir doktordur ama bizimle enerjisi tutmamıştır bilemiyorum bu kadar çevrede beğenilen bir doktor çünkü eminim öyle olsa insanlar bu kadar gitmez 🤷🏻♀️