Semaan Kızlar ikili test oldum sonucu e nabız da görüyorum eşime çıktısını çıkart dedim ama yazı olarak gösteriyor grafik falan yok en önemliside kan verdim o hafta içinde çıkar dediler kan sonucum 2 hafta oldu hala çıkmadı dizinde öyle oldumu ya
Ozge Semaan ben özel kliniğe gidiyorum. Özel hastanede yaptırmıştım ikili tarama tahlillerini. Doktorum hastaneden istemişti grafikleri. Tahlil yaptığınız hastanedeyse doktor zaten o girip görebiliyor.
Semaan GreenSu tahmin etmiştim tamam onu alırım sıkıntı yokta kan sonucu bu kadar uzun sürüyormu ya bide hastaneyi aradım kan sonuçlarını artık internetten alıyorsunuz dedi bana kaç hafta oldu doktora sonuç göstericem bekliyorum ikili test çıktı kan hala çıkacak
Semaan Ozge yok canım özele gidiyorum ama ikili taramayı devlet hastanesinde yaptım yine görebilirim bilmiyorm ya
Semaan Ozge verdiler canım kendi sitesine protokol no ile giriş yapıyorm sadece ikili tarama sonucu cıkıyor nasipse pazartesi hastaneye gidicem artık ya napıyım