Ikrasmom1 Kızlar yemek yiyorum ama az oluyor sanki kilo almadım aksine veriyor gibiyim 21 haftalığız ama karnım çıkmadı daha halbuki yoğurt kaşar peyniri sütü falan bol tüketiyorum napmalıyım
SerraveAnnesii Bebek alması gereken vitamini, kiloyu alıyordur canım. Göbeğinin çıkıp çıkmamasıyla alakası yok. Sonraki haftalarda da çıkabilir karnın
Kubrailkan Benimde 24ten sonra belli etmeye başladı doktoruma sormuştum ne güzel işte rahat edersin demişti 🙊😬 bebek saglikliysa gobegin kilonun bie onemi yok 😍🥰🙏