Tombikis96 Kızlar ilk kontrolde keseyi görüp bebeği görmeyen oldu mu hesaplara göre 7+5 ultrasona göre 6+5 ama boş gebelik olabilirmiş
Brnaebu Tombikis96 bennn benim o kuzum 4-5 haftalik dedi doktor ama bebek daha olusmamisti,hatta 8 haftalikken kalp atisini duyduk bebek o zaman olusmus gec oldu bu bende anlamadim.ilk gebeligimde 5.5 haftalikken kalp atisini duymustuk mesela
Tombikis96 Brnaebu ya benimde ilk gebeliğimde 1 hafta geriden geliyor demişlerdi ama yine de bebek gözükmüştü bu ikinci hamileliğim dün gittim ilk kontrolüme belki boş gebelik belkide daha oluşacaktır bilemeyiz dedi şimdi ne yapcam bilmiyorum
Brnaebu Tombikis96 en guzeli beklemek canim bende de sadece kese vardi bebek yoktu ilk gittigimde benimde bu 2.sonradan olustu ama doktor bana oyle demedi bilmiyorum sadece 2-3 hafta sonra gene gelin dedi