umayin-ucan-annesi
Ben ilerlemiş tıbba güveniyorum sonsuza dek her anne normal doğuma fizyolojik hazır olduğu kadar psikolojikte hazır olmalı bence ikisi bir arada olmalı 🙋🏽♀️ Ben psikolojik olarak hazırlayamadım kendimi normal doğuma sezaryen öcü değil sonuçta. Doktoruma çok güveniyorum bana iki doğum şeklinide çok güzel anlattı… Kararımı verdim. Allah herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin. Hepimiz sağlıkla alalım yavrucaklarımızı kucağımıza 🤍