Kızlar 33. Haftamdayım hastane çantam tam olarak hazır değil, hediyelik vs daha yaptırmadım, oda süsletmeyi düşünmüyorum yani çikolata falan alırım diye düşündüm sadece ama onu da almadım daha. Dün bir kaç arkadaşımla konuştuk çok geç kalmışsın neden hala yapmadın diye söylendiler bilmiyorum çok mu ağırdan alıyorum bazı şeyleri geç mi kaldım 🤷🏻♀️