bsraaktan Kızlar 17. Haftalık hamileyim işteydim başıma bi ağrı girdi halsizleştim tansiyonumu ölçtüm 8/6 çıktı tuzlu ayran içiyorum şimdi geçer mi sıkıntı olur mu bebek için
MTugba bsraaktan yok cnm sanmıyorum bir şey olacağını tansiyonun yüksek degil düşmüş sonuçta. Geçmiş olsun fazla yorma kendini 😘