Nursema99 Cennetkusummm malesef ben göremedim kuruma çizgisi gibi duruyor çok çok hafif yine de emin olmak için tekrar kan verin
bebekkkkkkk000 Canım ümidini kırmak istemem ama belki test bekleye bekleye gölge oluşturmuş olabilir çünkü silik çizgi pembemsi durmuyor ama eğer adetine az kaldıysa adet gününü beklemeni tavsiye ederim
gulsah_12 Cennetkusummm bi kan daha verın isterseniz öyle daha içiniz rahat eder hamile olduğum halde hamilelik testinden yaptım çıkmadı
Deletedmom727271 Canım bu testler de yanılma payı illa ki oluyor. Benimde başıma gelmişti ilk hamileliğimden önce bir kere böyle yapmıştım pozitif çıkmıştı ama doktora gittiğim de yoktu hamilelik. En garantisi kan vermek olacaktır. Gönlünden geçen olur inşallah 🕊️🤲🏼
Neziya12 Cennetkusummm Bi ben mi görmedim silik çizgiyi ben senin yerinde olsaydım Bi kaç tane alırdım cnm