HeyMomlove 11+2′de kiza benziyor dedi ,ben sorunca bebeği dürtükledi,bir sey goremeyince gonlum olsun dedi sanirim.😅14.haftada baska bir doktora gittim ,ona hic sormadim bile cinsiyeti ,kendi soyledi erkek bu diye .Kiz icin 16 .haftaya kadar beklemekte fayda var,pek gostermiyorlar.Bu arada ben de erkek olacagini hissetmistim .Hayirlisi olsun .🤗