Ben yeni kurtuldum son haftalarimdayim bu yuzden bir jafta boyunca nst cekilmeye gittim doktor kan sivilastirici igne verdi bide parol ictim bence test vermende fayda var kanda enfeksiyon oldugu icin bebek azda olsa etkilenebiliyo bizim kalp atislari yuksek ciktigi icin bir gun yatis yapilmisti serumlarla sakinlesti bebek anne karninda bunu sen anlayamiyorsun cok sukur simdi iyi ama ihmal edilmemesi gerek bence