Hilalkaratas Bebeğim 24 haftalık hareketlerini net hissederdim çok haraketliydi ama 2 3 günlük çok az hissediyorum daha minik tekmeler atıyor bunu yaşayan var mı anormal bi durum olabilir mi
ipekveatlas Hilalkaratas cok normal hele 27. haftamda bi iki tekme anca hissediyodum.. 28e girince bi cosuyolar merak etme😂
iremsmrz22_ Hilalkaratas aynı hafta da benimde başıma geldi koştur koştur hastaneye. Çok nırmal dedi. Bazen bebek plesantanın arkasında olabiliyormuş. Çikolatalı süt içip düz yatmanızı tavsiye ederim. En rahatsız pzisyon oynuş. Benim bebek mesela sola dönünce çoşuyor. İsterseniz tarlı bir şeyler yiyip farklı pozisyonlar deneyin.
Deletedmom727271 O haftalar da normal canım 28den sonra düzenli olması gerekiyor günde 10 hareket hissetmen lazım. Endişelenme bazen az hareket eder bazen fazla büyüdükçe daha güçlü oluyorlar. Hareket ediyordur ama sen hissetmeyebilirsin 🕊️