Almla Mayıs sonu Haziran başı 24+4 üm şuan. Beşik, bebek arabası, otomatik anakucağı tarzı bir beşik, anne bebek çantası gardrop aldık büyük eşyaları tamam. Kendim için bir takım pijama takımı aldım lohusa takımları gereksiz geliyor tercih meselesi tabi. Avent emzik, bir Müslin battaniye çift taraflı, bir kışlık battaniye, 2 yeni doğan zıbın biti kısa kol diğeri ip askılı, 10 lu ağız mendili, 3-6 ay tulum tarzı birşey aldım bir de lc den. Odaya tamamen kurunca bütün herşeyi alırım diyorum şuan alıp alıp koyduk odaya girilmiyor neredeyse dolabı kurulsun alır koyarım dedim 28 den sonra falan. 33 gibi de yıkar yerleştiririm diyorum