Ozlemmpapatyaa kızlar bu 2. oluyor evde sürekli kırk ayak cıkıyor meden cıkıyor nerden geliyor anlamadık care bulabilen var mı😭bebekte olucak korkuyorum
MTugba Ozlemmpapatyaa evi ilaçlatma şansın varsa ilaçlar cnm 2 sene hiç haşere giremiyormuş bizdede yazın hamam böceği oluyor yaz olunca ilaçlatacagım evi bebek olucak.
Happybsrn Ozlemmpapatyaa bahçeli evde oturuyorum biz en etkili ilaçlamayi bile yaptıkları yok yani geliyorlar, ama tek tük Allah’tan bayagidir yoklar 🤣🤣
Ozlemmpapatyaa Happybsrn 😂cok sinir bozıcı cidden napıcam bilmiyorum nerden geliyor veletler anlamadım gitti
Deletedmom727271 İsmi bile huylanmama yetti 😬 benimde geçen sene evimde bir kaç tane koca koca çekirgeler çıkmıştı 2.katta oturuyorum sokakları ilaçmaladıkları için sinir oluyordum şükür bir daha çıkmadı 😂