Kızlar ilk gebeliğim de de vardı ikinci gebeliğim de de çıktı ilkinde ne bir ilaç verilmişti ne birşey tansiyonun yükselir bile demediler aksine hep çok düşük tü ikinciye hamileyim onda da çıktı ve coraspirin başladı doktor ileriye doğru tansiyonun yükselebilir tuzlu falan yeme dedi ama çok şükür hala düşük seyirdeyiz benim gibi olup ileride tansiyonu yükselen oldumu korktum açıkçası ilkinde böyle bir bilgi verilmedi böyle olunca soluma mi yatmaliyim daha çok sağolsun doktor da bişey demedi hiç