NuR_01 Gebelikte kan sulandırıcı kullanıyorum enox ve coraspin lekenmem vardı zaten koyu kahve progestan kullanınca geçmişti kan sulandırıcılara başlayınca arttı koyu kahve lekelenmem
Gmz-aykt NuR_01 Merhaba ben sadece coraspirin kullanmıştım ama lekelenme yaptı doktorum bıraktırdı progestan verdi hapa sonra devam ettiricek sanırım
DuyguLina_ NuR_01 34 haftamdayım covid geçirmedim ama kanımda pıhtılaşma çıktı. Yoktur bana hap olmaz hap kullanamazsın iğne yazacağım bir hafta kullan dedi. Dün ilk iğnemi vurdum evde. Hazır şırıngalarda iğne kendiniz evde vuruyorsunuz. Oksapar adı bendekinin
NuR_01 Benim zaten lekelenmem vardı ona rağmen başladık coraspin ve enox iğneye pıhtılaşmam olduğu için mecburmuşusuz
NuR_01 anneyimmm42 Kan sulandırıcı kullanmadan önce de lekelenmem vardı progestan iyi gelmişti geçmişti kan sulandırıcılara başlayınca tekrar lekelenmem başladı miktarı da arttı