MTugba Melos90 ay benimki ilk haftadan çıktı desem 😅😅😅 şişkinlikten patlayacaktı karnım şimdi dört aylığız küçük bir göbüşümüz var . Bir kilo almışım bir kilonun. 500 grm göğüslerim almıştır kesin 😅
Jan91 Melos90 benim erken cikti, sebebini bilmiyorum, 12 haftada artik belirgindi, 18 haftaya cok buyudu, herkeste farkli, ama genelde 5 aydan sonra buyuyor 😄
MTugba Jan91 genelde şişkinlik ve gaz oluyor ilk üç ay cnm ondan oluyormuş. Bademde insanın tipine göre değişiyordur ben zayıf biriyim ama hep küçücük ayva göbeğim vardır. Sanırım ondan hemen büyüdü.
Denizyildizi1 Melos90 Kız çok erken 9.hafta benim 20 leri geçtikten sonra şişti suan haftama göre çok sis geliyor gözüme ama dışardan buri görse 6 aylık nasıl hamilesin diyor😂
Serapcemre Melos90 vallaha 17de birden cıktı ama 5lt ye yakın su ıcıyorm o şişiriyor sanrm sabah kalktıgımda daha ınık oluyor