Çok özür diliyorum 8 haftalık hamileyim Üsküfra edemiyorum ama sürekli bulantım var lavoba başında öğürüp duruyorum ve kendimi sıkınca karnım da çok felaket acıyor tansiyonum düşüyor birden normal mi ? Yaşayan var mı daha doktor kontrolüme 2 hafta var rica etsem yardımcı olur musunuz ?