Mavidunyamm evet aldırı çok basit bir şekilde söylüyorlar. Banada igne yapıp kalbini durdurabiliriz dediler daha iki gün önce. Ağlayarak çıktım odadan, oysa mutlu bi şekilde çıktığım günlerin kıymetini bilememişim. Eşimle ağlayarak hastaneden çıktık bir umut farklı doktorlara da gideceğiz 🙏🏻 çok zor Rabbim bir daha yaşatmasın ne bizlere ne başkalarına 🙏🏻 Hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🏻