fs2015 ben çok endişeyle gittim nergis hanıma. Çok kötüleyen oldu para delisi ilgi sıfır falan diye ama ayda bir kontrole gidiyorum hiç absürt bi istekte bulunmadı. Mesela ilaç konusunda bile çok hassas hemen bebeği ilaca boğmayalım daha küçük vs gibi. İlgili anlatıyor gösteriyor. Hatta son muayneme 6 yaşında kızımla gittim tek tek kızıma anlattı bak eli kafası diye güler yüzlü tatlı dilli bir doktor. Bebeğimin boyunu kilosunu anlattı. Hatta ben kiloluyum bebeğimin kalp atışını zor duydum kızım duysun diye 10 dk uğrastı resmen. Yani ben memnun kaldım allah nasip ederse doğumu da nergis hanımla tamamlamayı düşünüyorum 😊