Gizemtataroglu Allah korusun da her iki doğumun da riskleri var. Mesela sezaryen sonrası kardeşimin yaşadıklarını anlatsam kimse sezaryen doğum istemez. Biraz doktor tecrübesi, biraz şans, biraz kendine güven… Birçok faktör var. Kendinize inanırsanız, anne için de bebek için de tabii ki en güzeli ve sağlıklısı normal doğum. Psikolojik olarak kendinizi uygun hissedemezseniz de normal diye diretmenin anlamı yok. Hakkınızda hayırlısı olsun.😊