Seval88 bende 16+5 inşallah kız olacak, en son gittiğimde 15+2ydi 145 gram demişti ama 16.haftayla uyumlu çıkmıştı 🥰 en son kontrole kadar kilo almamıştım en son kontrolde 1 buçuk kiloya yakın almıştım şimdi ne durumdayım bilmiyorum. Bir kaç gündür sanki arada pıt pıt hareketlerini hissediyorum gibi ilk gebeliğim 🥰