Kizlar merhaba, bugun 36 hagtalik olduk cok şükür, ama sabahtan su saate kadar bebegim de bi hareket olmadığını fark ettim su icip tatlı birşeyler yedim ve soluma yattim biraz hareket etti ama eskisi gibi değil dun aksam bile cok güzeldi hareketi doktora gitmelimiyim sizce ne yapayim😑